Spring naar content

Veelgestelde
vragen

1. Hoe werkt het shoppen?
arrow_drop_down

De shop is als het ware een overzicht van alles wat je bij ons kunt ‘shoppen’ op deze website.

Bijna alles wat je op deze website tegenkomt kun je namelijk via het hartjesicoontje bij je favorieten zetten. Je opgeslagen favorieten vind je rechtsbovenin, onder het hartjesicoontje. De uiteindelijke lijst die je hebt gemaakt, kun je naar jezelf mailen. Zodra je een lijstje hebt gemaakt waar je blij mee bent, vul je gewoon je mailadres in en druk je op verzenden. Wij zorgen er dan voor dat jij deze lijst op je mail krijgt, gepersonaliseerd. Zo vergeet je niks meer wat je hebt gezien!

Zo kun je bijvoorbeeld een van de vlogs op de lijst zetten, maar ook alle vacatures die je ziet. Op deze manier heb je dus altijd alles snel bij de hand wat je bij ons gevonden hebt!

2. Kost een baan shoppen geld?
arrow_drop_down

Bij ons shop je niet letterlijk je baan: je slaat zaken op die je helpen bij je zoektocht naar je nieuwe baan. Of dingen die je een beter beeld geven van ons als organisatie of die je later wilt teruglezen vanuit je eigen mail. Dus: nee, het kost geen geld!

3. Moet ik een account aanmaken?
arrow_drop_down

Een account is niet nodig. Je slaat jouw favorieten op en, mocht je de volgende dag terugkomen op de site, onthouden we ze voor je.

4. Kan ik een vacature naar mezelf sturen?
arrow_drop_down

Jazeker! Zolang een vacature niet is vervuld, kun je die naar jezelf sturen. Zodra een vacature wel is vervuld, zal de link ernaartoe niet meer werken.

5. Hoe lang is een vacature zichtbaar?
arrow_drop_down

De vacature is zichtbaar tot de einddatum. Dit is de uiterste datum waarop je je sollicitatie kunt insturen. Soms staat er bij de vacature vermeld dat deze sluit zodra we de juiste kandidaat hebben gevonden. Dan is de einddatum niet bekend, dus kun je het beste zo snel mogelijk reageren. Tip: als je de vacature naar jezelf mailt, heb je hem altijd bij de hand!

6. Kan ik de vacature nog bekijken als deze is vervuld?
arrow_drop_down

Als je de vacature naar jezelf laat mailen, heb je altijd een samenvatting van de vacature bij de hand, ook al gaat deze op een gegeven moment offline. Zodra de vacature is vervuld, zul je deze niet meer volledig terug kunnen vinden.

7. Waarom moet ik een cv en motivatiebrief indienen?
arrow_drop_down

We hopen natuurlijk dat je een goede match bent. Om een beeld van jou, je opleiding, werkervaring en wensen te kunnen vormen, lezen we graag je motivatiebrief en cv.

8. Waarom staan de gespreksrondes bij vacatures soms al vast?
arrow_drop_down

Omdat we alle tijd voor je willen nemen in de gesprekken, hebben we ruimte in de agenda’s van collega’s gereserveerd. We vragen je daarom om rekening te houden met deze data en/of tijden.

9. Hoe vaak komen er nieuwe vacatures online?
arrow_drop_down

Bij ons komen er regelmatig nieuwe vacatures vrij. Zie je er geen tussen staan die jou aanspreekt? Probeer dan zo vaak mogelijk de website te checken. Wie weet staat er ineens iets tussen voor je!

10. Kan ik ook stage lopen bij jullie?
arrow_drop_down

Jazeker! Onder het vacatureoverzicht op de Vacature pagina kun je zien hoe.

Staat je vraag
er niet tussen?